Retourbeleid
Retourtermijn
Wij hanteren een retourtermijn van 30 dagen waarbij je pakket zonder opgaaf van reden kunt retourneren. Deze termijn gaat in op de dag waarop je het pakket in ontvangst neemt. Houd er rekening mee dat de zending daadwerkelijk binnen deze 30 dagen moet worden teruggestuurd.
Retourvoorwaarden
Alle artikelen moeten ongewassen, ongedragen en verkoopbaar worden gemaakt, met alle labels nog bevestigd. Verzendkosten worden niet vergoed.
Let op:
Jouw tevredenheid heeft voor ons de hoogste prioriteit. Als je niet tevreden bent, kun je de voorkomende artikelen binnen 30 dagen na ontvangst retourneren.
Voorwaarden voor een retouraanvraag
Een retour komt alleen in aanmerking voor terugbetaling als het artikel:
-
Zich in originele, (indien van toepassing) ongebruikte staat bevindt, inclusief alle labels en tags.
-
Geen zichtbare gebruikssporen .
-
(Bij hygiëneproducten) verzegeld is en de verzegeling niet verbroken is.
Wij behouden ons het recht voor retourzendingen te vermijden bij vermoeden van gebruik, schade of externe invloeden waarvoor wij niet verantwoordelijk zijn.
Terugbetaling
enorme wij het aangetrokken product hebben ontvangen, storten wij het volledige aankoopbedrag zo snel mogelijk terug. De terugbetaling wordt binnen 7 dagen op je boekhouding bijgeschreven. Zie je het bedrag niet meteen?
-
Controleer eerst je.
-
Informeer bij je betaalprovider; De verwerking kan wat tijd vergen.
-
Raadpleeg daarna je bank.
Blijft het probleem bestaan, neem dan gerust contact op via info@mollyandmoon.com .
Uitzonderingen
-
Ondergoed, lingerie, bikini's, panty’s en verzorgingsproducten kunnen uit hygiënisch opgenomen niet worden onderzocht.
-
Artikelen uit verkooppromoties komen niet in aanmerking voor retour.
Retourprocedure
-
Voeg altijd een Track & Trace-code (voor eigen rekening) toe; dit is essentieel voor een correcte afhandeling.
-
Stuur na het verzenden van een foto en/of link van de Track & Trace naar ons via e-mail.
-
Het artikel moet ongebruikt, verzegeld (indien van toepassing) en in de originele verpakking worden gelezen.
-
Beschadigde artikelen die door externe factoren zijn aanvaardbaar, kunnen wij niet verwerken.
Kosten van retourzending
De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het artikel beschadigd of incompleet wordt geleverd; in dat geval vergoeden wij de retourkosten.
Verwerkingstijd retouren
enorme je een retour of omruilingsaanvraag, starten wij direct de verwerking. Na ontvangst van je retour verwerking wij deze binnen 10 werkdagen . Via de Track & Trace zie je wanneer het pakket bij ons is aangekomen; vanaf dat moment begint de verwerkingstijd.
Veelgestelde vragen
Wat is mijn omruilproduct niet meer op voorraad?
Neem contact op met onze klantenservice; we informeren je over de geschatte vertaling van zoeken samen naar een passende oplossing.
Waar vind ik mijn ordernummer voor het aanmelden van een retour?
Je ordernummer staat in de bevestigingsmail na je bestelling (een code van vijf cijfers). Heb je de e-mail niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat moet ik doen bij een defect of beschadigd geleverd product?
Stuur een e-mail naar info@mollyandmoon.com met een foto van het defect. Wij zoeken zo snel mogelijk een oplossing.
Wat zal ik na de retourtermijn opleveren?
Zorg ervoor dat je retourzending binnen de 30 dagen bij ons binnen is. Lukt dit niet, neem dan contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te onderzoeken.